Beachclub Sunrise vs. Corona

“BIJZONDERE TIJDEN” 

We zijn ontzettend blij dat we onze gasten eindelijk kunnen laten genieten van al het moois dat Beachclub Sunrise te bieden heeft. Het is vanzelfsprekend dat we werken volgens de richtlijnen van het RIVM en het protocol van Koninklijke Horeca Nederland. Daarnaast heeft Beachclub Sunrise extra maatregelen genomen zodat we er samen een prachtige zomer van kunnen maken! Voor alle informatie omtrent The Beach Food Club kun je een kijkje nemen op www.thebeachfoodclub.nl.

Richtlijnen RIVM

Bij Beachclub Sunrise worden de volgende richtlijnen vanuit het RIVM gehanteerd:

–          Blijf thuis met één van onderstaande klachten
          o   Hoesten
          o   Neusverkoudheid
          o   Koorts vanaf 38 graden
          o   Benauwdheidsklachten
–          Houd 1,5 meter afstand
–          Was regelmatig je handen
–          Nies en/of hoest in de binnenkant van je elleboog
–          Het hele huishouden blijft thuis als één iemand koorts of benauwdheidsklachten heeft.

Aanvullende voorschriften

Naast de richtlijnen vanuit RIVM hanteert Beachclub Sunrise de volgende gebruiken om het verblijf van haar gasten nog aangenamer te maken en de veiligheid zo goed mogelijk te waarborgen. We hopen op jullie begrip en opvolging.

–          Het reserveren van een strandbed is verplicht. Dit is mogelijk op onze website www.beachclubsunrise.nl.
–          Indien je geen huishouden vormt, kun je reserveren voor maximaal 2 personen.
–          Indien je wel een huishouden vormt, kun je uitsluitend reserveren voor het aantal personen uit het huishouden.
–          Bij ontvangst vindt een gezondheidscheck plaats.
–          Gasten worden begeleid naar het strandbed.
–          Beachclub Sunrise besteedt extra aandacht aan hygiëne voor gasten en personeel.
–          Bestellen en betalen op het strand gaat per telefoon en de betaling volgt ook via ideal. Pinnen of contant betalen is dus niet mogelijk. 

Gezondheidsprotocol bij aankomst

Wanneer je bij Beachclub Sunrise arriveert of online reserveert, zullen wij in het belang van de gezondheid van onze gasten en personeel de volgende vragen stellen:

–          Had je één of meerdere klachten in de afgelopen 24 uur?
          o   Hoesten?
          o   Neusverkoudheid?
          o   Koorts vanaf 38 graden?
          o   Benauwdheidsklachten?
–          Heb je op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
–          Heb je het nieuwe coronavirus gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld?
–          Heb je een huisgenoot/gezinslid met het coronavirus en heb je in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?
–          Ben je in thuisisolatie omdat je direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Is je antwoord op één van deze vragen ‘ja’? Dan verzoeken wij je vriendelijk om helaas nog even thuis te blijven.

 

RESERVEREN